Top Guidelines Of نه تنها زیبام بلکه مادرتم

Wiki Article

تبخال‌هایی که در مرحله دوم زده می‌شود بعد از ترکیدنشان باعث به‌وجودآمدن زخم‌های دردناکی می‌شوند که حضورشان بسیار ناخوشایند است.

مسکن های موضعی زیادی وجود دارند که شما می توانید بدون احتیاج به نسخه پزشک از داروخانه ها تهیه کرده و در جهت تسکین درد ناشی از بیماری تبخال خود استفاده کنید.

 برای پایین آوردن تب بزرگسالان و کودکان بدون دارو روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه هر یک از آن‌ها را مورد بحث قرار می‌دهیم.

تبخالی که در دهان هم ایجاد می‌شود، در اثر ویروس هرپس است. عوامل خطر ابتلا به هرپس سیمپلکس چیست؟

اگر بر روی آلت تناسلی شریک جنسی خود نیز علائمی دال بر تبخال تناسلی دیدید، به پزشک مراجعه کنید. در دکترتو می‌توانید با بهترین پزشکان متخصص اورولوژی و یا متخصص زنان و متخصص عفونی در شهر خود آشنا شوید، با آنها به صورت تلفنی یا آنلاین مشورت کنید و همچنین برای دریافت نوبت ویزیت حضوری اقدام کنید.

در این مقاله روش‌های خانگی درمان تب را مورد بررسی قرار دادیم. شما می‌توانید با استفاده از این روش‌های راحت تب خود را تا میزان بسیار زیادی کاهش دهید.

مشاهده مطالب این دسته بیماری پوستی ۱ آبان ۱۴۰۲ سوختگی زبان؛ علائم، دلایل و روش پیشگیری و درمان خانگی

بله. مجرد بودن یا باکره بودن به معنی سکس نداشتن نیست. از طرفی تبخال تناسلی از طریق معاشقه هم می‌تواند به ابتلا به تبخال تناسلی منجر شود.

مصرف غذاهای مناسب و پرهیز از مواد غذایی خاصی که ممکن است سیستم ایمنی بدن فرد را تقویت کرده و از این جهت با ویروس تبخال مبارزه کند، می‌تواند در این زمینه کمک‌کننده باشد. شواهد برآمده از تحقیقات نشان می‌دهد تغییر رژیم غذایی و سبک زندگی فرد به جلوگیری از شیوع و پیشرفت این عارضه کمک می‌کند.

هرپس تناسلی یا تبخال تناسلی یک بیماری مقاربتی است که برای تشخیص و درمان آن باید به دکتر مراجعه کنید. علائم هرپس را که می‌شناسید! اگر با هر یک از این علائم مواجه شدید، چه در خود و چه در شریک جنسی خود، باید به دکتر اورولوژیست برای مردان و به دکتر زنان برای خانم‌ها مراجعه کنید.

همچنین دکتر عفونی هم می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. برای دریافت مشاوره تلفنی با دکتر عمومی هم می‌توانید از دکترتو کمک بگیرید. علل ایجاد تبخال تناسلی چیست؟

شیر بز حاوی مقادیر زیادی از یک عامل ضد‌ویروسی است که می‌تواند دربرابر تبخال به‌عنوان یک عامل درمانی عمل کند.

تاول پوستی ناشی از این بیماری در محل ورود عفونت به بدن ظاهر می‌شوند و فرد می‌تواند عفونت را با تماس دست به زخم‌های ایجادشده و درمان تب مالت چیست سپس مالش یا خراش‌دادن قسمت دیگری از بدن با همان دست آلوده، از جمله چشم، پخش کند.

استفاده از خمیر جوش شیرین می‌تواند ضایعات را خشک کرده و به کاهش خارش ناحیه آسیب‌‌دیده کمک کند.

Report this wiki page